Ce ne transmite Ancada și cum ne prefacem că nu înțelegem noi

Magazinul de prezentare din incinta Sălii Sporturilor

În Cluj, dacă nu și în țară, cam așa se procedează: ai nevoie de un echipament-gratis, de o sponsorizare cum ar veni, suni la Ancada și primești treninguri, șorturi, încălțăminte sau mingi. Iar cînd vrei să cumperi pe bani, că ești persoană fizică (vorba lui Vanghelie) sau club, mergi cu bănuții la alde Nike sau Adidas. Nu comentăm motivele aici, deși vă puteți de seama că nu întotdeauna ele țin de raportul calitate-preț ci mai degrabă de “descurcăleala” românească (în cazul cluburilor) sau de un pic de snobism (în cazul nostru, al celor care știm de zeci de ani că străinii fac echipament mai bun).În acest caz știm foarte bine să aplicăm dictonul “sîntem prea săraci ca să ne cumpărăm un lucru ieftin”, deși poate că ne-am putea lua de data asta după nemți, care își protejează brandurile autohtone, cumpărînd produse-loco.

Confruntați cu astfel de probleme, cei de la Ancada (cu care știți că sînt prieten, de aia și încerc să explic aici niște lucruri), se chinuie din răsputeri să rămînă pe piață, să reziste concurenței, pentru că ei cred în produsul lor, știu că fac o treabă bună.

Ultima idee, proiectul Împreună pentru Sportul Românesc, asta și demonstrează, dorința ca fiecare tînăr din această țară să intre în posesia unui echipament sportiv, să aibă acces la el, să nu fie un lux achiziționarea lui.

Și atunci, cei de la Ancada, au dezvoltat chiar un model de business pe această axă, despre care puteți citi mai multe aici.

Acesta e un proiect de anvergură, care are drept target ca 600 de sportivi de performanță din fiecare județ, împreună cu antrenorii lor, care să-și maximizeze potențialul și să devină ambasadori ai României la marile competiții internaționale.

Ultima contribuție a Ancadei este elocventă în acest sens, pentru că România va fi îmbrăcată în Ancada la Universiada din China, competiție ce se va desfășura în luna august a acestui an.

Banca Transilvania este primul partener al proiectului Împreună pentru sportul românesc, semn al solidității acestui proiect, în care sînt așteptați să facă parte cît mai multe firme, care în afara satisfacției morale de a fi contribuit la dezvoltarea sportului românesc, mai pot și să facă un business solid, un parteneriat din care pot cîștiga.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +5 (from 5 votes)
1.884 citiri

Leave a Reply