Prietenii noștri de la Ancada sînt buni comunicatori. Iată ce am găsit azi, umblînd pe net, pe www.comunicatedepresa.ro, despre strategia Ancada, o comparație cu un pod sprijinit pe cinci piloni. Mi-a plăcut.
Şi atunci Ancada a construit un eşafodaj care acum are cinci piloni importanţi: este vorba despre proiectul Împreună pentru Sportul Românesc, despre conceptul Corporate Games, colaborarea fructuoasă cu echipele sportive, activitatea de retail şi cea de export.
Aceştia sînt pilonii, pe ei construieşte Ancada podul care se vrea solid şi trainic:
Împreună pentru Sportul Românesc este menit de a coagula în jurul Ancadei marile personalităţi ale sportului, marile conştiinţe ale României, care împreună să schimbe mentalităţile unei ere revolute, aceea în care sportul nu era considerat o prioritate pentru această naţiune. Partenerii noştri vor primi in schimb: vizibilitate, imagine pozitivă, notorietate, preferinţa din partea sportivilor şi a fanilor. Crezînd orbeşte în modelul sportivului (voinţă, performanţă, leadership, disciplină, sănătate, perseverenţă, imagine), asociat adesea cu cel al omului de succes, Ancada doreşte ca toţi tinerii din România să aibă acces liber la un minumum necesar pentru a putea practica un sport.
Corporate Games, un concept de succes iniţiat de un binecunoscut grup de iniţiativă britanic, a fost îmbrăţişat şi acesta de către Ancada, care şi-a manifestat disponibilitatea de a sprijini activitatea sportivă la nivelul firmelor din România, cu credinţa că practicarea sportului facilitează îmbunătăţirea relaţiilor interumane şi poate avea darul de a redescoperi valori uitate cum ar fi solidaritatea, spiritul de echipă, camaraderia, prietenia. Corporate Games aliniază la start peste 3.000 de participanţi.
Al treilea pilon pe care îşi bazează strategia Ancada este format din echipele de prima ligă cu care colaborează: 7 echipe de baschet, 4 de handbal, 3 de volei, iar la nivel de juniori nu mai puţin decît 100 de echipe poartă echipament Ancada.
Ancada va lansa în 2012 o ofertă imbatabilă pentru tinerii sportivi:
şort+tricou, jambiere/sosete, maiou departajare la numai 99 RON.
Oferta doreşte să satisfacă nevoile a peste 50.000 de sportivi tineri.
Al patrulea pilon, la care Ancada ţine la fel de mult ca şi la celelalte îl reprezintă activitatea de retail. Ancada va avea 3 magazine, la Cluj şi la Bucureşti, locuri unde va distribui anual peste 20.000 de articole.
Nu în ultimul rînd, Ancada va lucra pentru export, în Germania, Austria, Israel, Ungaria şi Ucraina, stabilindu-şi deja relaţii comerciale cu parteneri de nădejde.
Astfel, aceşti 5 piloni denotă forţa unei companii româneşti care vrea să penetreze decisiv în ceea ce priveşte piaţa de echipamente sportive de calitate şi la un preţ accesibil”.